Phone call icon
infoliin (sh leitud esemed) E-R 8:00 – 20:00 +372 643 4142
Leitud esemed

1. jaanuarist lihtsustub sotsiaaltransporditeenuse tellimise protsess

Jaanuarist lihtsustub sotsiaaltransporditeenuse tellimise protsess. Foto: TLT.

Alates 2025. aasta 1. jaanuarist saavad sotsiaaltransporditeenuse kasutajad sõidusoove edastada senisest lihtsamalt ning lüheneb ka ettetellimise aeg.
 
Abilinnapea Karl Sander Kase toob välja, et paindlikum lähenemine sotsiaaltranspordi korralduses arvestab rohkem sihtgrupi vajadustega: „Sotsiaaltransport muutub uuest aastast oluliselt kasutajasõbralikumaks. Juhuveoteenuse ettetellimise päev väheneb kahele päevale ning 2026. aastast ainult ühele päevale. Sellega suurendame inimeste liikumisvabadust ning tagame senisest võrdsemad võimalused ühiskonnaelus osalemiseks.“
 
Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuameti ning AS Tallinna Linnatranspordi sõlmitud lepingu kohaselt hakkab liiniveoteenusel sõidu ettetellimise aeg olema neli tööpäeva, juhuveoteenusel kaks tööpäeva. Seni on mõlema puhul kehtinud ettetellimisajana viis tööpäeva.
 
Lisaks lihtsustati ka sõidu tellimise protsessi. Seni said teenuse kasutajad sõidusoovi esitada kas läbi iseteeninduskeskkonna või linnaosa sotsiaaltöötaja. Alates jaanuarist saab teenust tellida otse AS Tallinna Linnatranspordi kõnekeskusest, e-posti kaudu või juba tuttavast iseteeninduskeskkonnast. 
 
Aastas kasutab liini- ja juhuveoteenust ligikaudu 1400 inimest. Hiljemalt alates 2025. aasta 1. aprillist saab lisateenusena kasutada ka sõiduabistaja teenust, mille eest tasub teenuse saaja ise.  

Allikas: Tallinna Linnavalitsuse pressiteade.